Crowd Sourced Indexing: Project Information

Project Name:
גט על תנאי של חיילי א"י בצבא הבריטי
    
Start Date:
2022-02-24
Status:
Complete
Progress:
100%
Follow-Up Information:
Many thanks to our volunteers: Anna Israel, Esther Rechtschafner, Orna Kir, Malka Chosnek, Yitzhak Graff, Mira Klein, Merav Schejtman, Daphna Shezaf, Tal Shaked, and Yosef Carmeli that transcribed more than 2,187 records. Very soon you will be able to search this database at http://genealogy.org.il/AID/index.php Another project completed for IGRA.
Sample(s):
   
Description:
""גט על תנאי" הוא מסמך גט שכותב הבעל, ובו תנאי שרק עם קיומו נכנס הגט לתוקף, השימוש בו נועד למנוע עגינות של האישה. הרבנות בארץ ישראל החתימה חיילים נשואים תשובי ארץ ישראל שהתנדבו לצבא הבריטי, על מסמך "גט על תנאי", לפני שנשלחו לשרת בחו"ל. במסמך יש הרבה מידע על החייל: שמו ושם משפחתו, שם אביו, מקום מגורים, מספר אישי בצבא, פרטים על אישתו כולל שמו של אב הכלה. הפרויקט יתחיל עם הפנקס וא"כ נמשיך עם המסמכים. מצאנו את החומר בארכיון המדינה.
Instructions:
השדות למילוי הם: שם משפחה, שם פרטי, שם האב, שם העיר, שם אשתו, שם אביה, שם משפחה של אביה (הבת זוג לפני הנישואים), התאריל בעברית = יום, חודש, שנה ומס צבאי (מס' חבר). לפעמים גם ציינו "המכונה" (כינוי) בשמות. אם לא ברור איפה לציין תוסיפו $.
Group:
IGRA - Jewish Database Indexing in Hebrew
This project is available to all indexers, not just those in the group.
Language(s):
Hebrew
Categories:
Divorce Records, Millitary
Geographical Location(s):
Palestine, Eretz Israel
Average Records Per Page:
20